About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, February 04, 2013

JR ----> @ cicha besday..

 
masih entry tahun lepas (bulan oktober 2012)..
masa ni arwah hubby masih ader lagi....
 

sorry cicha..lambat nau nak up ceriter ni..
dah bertahun dlm draf...
alhamdulillah dapat joint besday anak member..ex kolej lama..
actually mmg plan nak ke tangkak ptg tu utk amik brg2 kat kolej..
maklumlah dorang tengah bz ngan 5s...
alang2 sekali jalan.. so pi malam lar..
ambil barang + joint besday..
my JR tak sabar nak jumpa kawan2 dorang..
yaya + imtiyaz +aisyah +fiqa dll....
 
oh luper lak nak ceriter fasal besday girl ni..
sangatlah shomell...dah 3 tahun..
makin keletah dan cute...
geram tengok,,tak percaya jom tengok gambar...
bergambar ngan kak jannah..
besday cake dari SR..shedapppp....
b4 potong cake...
geram tak ???
baru leh tiup..
JR ngan bestpren yaya..
jannah & yaya...


bersama2 kawan2 setangkak...

rizqi with rayyan..
peeling ala2 princess gitu...

geget kang pipi tu cicha...
with mama...
dgn auntie iena...
TQ so much buat sya n family sebab jemput kami2 yg dok muar ni..
makanan, cake semuanya  yummy2..
harap cicha sukeer ngan hadiah dari JR tu... 

cicha kan peminat tegar upin ipin...

kak jannah tgh sibuk tulis kad..

  heppy 3rd besday cicha,,
semoga sentiasa dibawah lindungan Allah..
len kali kalau buat lagi, sudi2kan lah invite kami lagi..
insyallah...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...