About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, January 03, 2019

LAMANYA TAK BERBELOG.......

selamat tahun baru 2019
lamanya tak berbelog...
in sya Allah...akan masukkan beberapa cerita penting untuk memori...
tungguuuu.....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Wednesday, April 27, 2016

JR---> menu makan

 




























❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Wednesday, March 02, 2016

JR --> Kisah penghijrahan Muar-Penampang Sabah..Part 3 (Kundasang & Pulau Manukan)

selepas berpenat lelah mengemas rumah maka hari ke 3 kitaorg decide nak pi jalan2
dah tentu kundasang menjadi pilihan..
lagipun nak bawak cik aienn ..tanda penghargaan yg banyak membantu...
heheh..
actually ini kali ke 3 aku ke Kundasang..sebelum ni pergi ke Sabah untuk jalan2 jer..tapi kali ni memang untuk menetap dan bekerja di Sabah..

Alhamdulillah seawal pagi2 kitaorg keluar rumah..
naik cik Viva the diva jer..
yang penting keadaan kereta dalam kondisi baik dan yang paling penting kene berani lah..
berani untuk berubah...hahhahah

Perjalanan agak balik..walaupun hujan renyai keadaan jalan masih terkawal...
dah jom kita layan gambar...





























 kitaorg bermalam semalam di Kundasang ..
esoknya after checkout pagi2 terus ke Pulau Manukan...
 







Alhamdullilah.. Allah permudahkan segalanya.....
semoga Allah merahmati kehidupan kami di sini...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...