About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, August 29, 2013

JR ---> Result Jannah lagi..Julai 2013

 
Alhamdulillah..
dah dpt result Ujian Pencapaian Jannah bulan Julai 2013..
ader peningkatan kalo hari tu dapat no 3 dah naik no 2..
peratusan pun meningkat sama ..dulu 94%,, kini 97%
 semoga berusaha dgn lebih lagi...
 
bagi aku, kedudukan tu no 2..yang penting peratusan dan gred itu...
apa2 pun syukur padaMu Allah atas pencapaian Jananh ni..
kkk

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Wednesday, August 28, 2013

JR ---> Result peperiksaan Setengah Tahun 2013 Jannah @SK Convent Muar

 
ni result jannah utk peperiksaan setengah tahun 2013..
alhamdulillah membanggakan mama..
dapat no 3...5A..
satu pencapaian diluar apa yg mama harapkan..
mama agak Jannah akan dpt kedudukan di antara 10 -15..
maklumlah tanpa tusyen, mama yg selalu tak der meeting..
cikgu pun cakap..dalam kelas dia diam jer..
dia pun assume budak lain yg akan dapat tempat 3 terbaik ni..
tapi dah rezeki Jannah kan...





 mama harap Jannah dapat mengekalkan kedudukan ini atau dapat lebih baik lagi..
mama doakan Jannah berjaya dunia akhirat..
good luck sayang mama...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Tuesday, August 27, 2013

JR ---> Heppy Besday Jannah ..7 tahun sudah..

 
8.8.2013 --> aidilfitri pertama 2013
tarikh keramat ini jugak merupakan besday Jannah..
Selamat Hari lahir sayang...
Jannah request nah palaroid kamera Hello Kitty..
x perlah..hadiah 3 dalam 1..se,mpena result exam dpt no 3 sk convent, 
puasa penuh dan besday dia...
tapi x bagitau dia pun yg kitaorg beli hadiah ni awal..
dia tanya, kitaorg cakap x der hadiah tahun ni..
sedih jugak muka dia..tapi dia anak yg baik..
tak mendesak pun..sayang jannah...

gambar pertama yg dimbil..

 7 tahun lepas tepat jam 2.46 am, lahirlah seorang puteri ksygn kami semua..,Nur Jannah sayang..selamat hari lahir yg ke 7 tahun..doa mama sentiasa mengiringi perjalanan hidup Jannah..mama redha hidup Jannah..mama,rizqi sayang kakak satu dunia..

 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Thursday, August 15, 2013

JR ---> kisah sekolah sama2 JR @ Qdees Muar.. (ogos 2012- Dec 2012)

 
ok ini ceriter tahun lepas.,,
kenangan dapat sekolah bersama2 di qdees Muar..
ogos 2012, oleh kerana arwah hubby sakit, aku decide pindah muar..
so Jannah & Rizqi pun terpaksa pindah muar..
sian dorang terpaksa tinggalkan qdees tangkak ..
dorang dah selesa di tangkak..
so pindah muar ni, mcm nak mulakan segalanya baru kan..
bagi Jannah ok..tapi rizqi agak sukar sedikit..
seb baik dorang sekolah sama..so taklah Rizqi rasa down sangat kan...

 









  kenangan indah yg mereka pernah sekolah tadika bersama2..
huhuhu sedih rasanya.....
anak2 dah makin besar.....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Wednesday, August 14, 2013

JR ---> Konvo&sukaneka @ TAJ parit kadhi..part2

 











 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...