About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, August 15, 2013

JR ---> kisah sekolah sama2 JR @ Qdees Muar.. (ogos 2012- Dec 2012)

 
ok ini ceriter tahun lepas.,,
kenangan dapat sekolah bersama2 di qdees Muar..
ogos 2012, oleh kerana arwah hubby sakit, aku decide pindah muar..
so Jannah & Rizqi pun terpaksa pindah muar..
sian dorang terpaksa tinggalkan qdees tangkak ..
dorang dah selesa di tangkak..
so pindah muar ni, mcm nak mulakan segalanya baru kan..
bagi Jannah ok..tapi rizqi agak sukar sedikit..
seb baik dorang sekolah sama..so taklah Rizqi rasa down sangat kan...

 









  kenangan indah yg mereka pernah sekolah tadika bersama2..
huhuhu sedih rasanya.....
anak2 dah makin besar.....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...