About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, December 01, 2013

JR ---> Kos masuk sekolah tahun 1..apa yg dishoppingnyer???

entry ni dah siap draf awal tahun hari tu..
biasalah x sempat nak upkan..
diingatkan entry ni bukan nak menunjuk...
tapi sebagai panduan buat kawan2 yg anaknya akan masuk tahun 1..

anak naik darjah 1 memang banyak pakai duit kan..
bagi aku yg teruja ni, memang kalau boleh nak semuanyer cukup jer kan..
tapi itu semua ikut kemampuan..kebetulan kejer gomen dapat bonuskan..
alhamdulillah..syukur rezeki Allah...
so,peruntukan utk shopping baju Jannah x der problem..
seb baik anak sorang jer masuk sekolah..kalau 3,4 org ??
apa2 pun semua ikut kemampuan kan..
asalkan tak berlebih2 sangat..ahakss..
yer yer o jer ko ni kan..heheh
 




 






  meh aku kira berapa kos anak masuk darjah 1 ni?..
perkiraan ni utk aku yg pemalas..baju sekolah 5 hari sekolah, mesti 5 helai..
hahahah..mmg malas nak basuh baju...basuh sekali senang...heheheh
membazir klorox, nila, sabun ...hahhahha...
seb baik beg sekolah agama ABIM, Jannah pakai beg sekolah lama Qdess dia..
Rizqi pun x beli beg pun..beg Ben10 masih elok lagi..
tu yang berbaloi beli beg mahal ..kualiti terjaga kan..tahan lama....
-
-
-
v
 
1. Beg sekolah beroda = RM99.90
2.Baju kurung (2 helai) brand canggih = 25.90 / helai = RM51.80
3. kain sekolah biru (2helai) brand canggih = RM 29.90 / helai =RM59.80
4. Baju kurung (3 helai ) brand wixon = RM26.90/ helei = RM80.70
5.Kain sekolah biru (3 helai) brand Wixon = RM 28.90/ helai =RM86.70
6. baju Pinafore ( 4 pasang) = RM33.90 /pasang =RM135.60
7.baju kameja putih (4 pasang) = RM17.90 / pasang = RM71.60
8. stokin brand kiki lala (2 set) = RM13.00/ set =RM26.00
9. Singlet (5 helai) = RM8.90 /  helai =44.50
10. Kasut Sekolah Barbie ( 2 psg) = RM33.90 / pasang =RM67.80
11. Tudung sekolah (3 pasang) = RM5/pasang =RM15.00
Total = RM739.40..

ok itu baru brg2 yg besar2.. belum masuk lagi alat2 tulis, colour warna bagai ngan bekas pensel, bekas air lagi..
huhuhu...bender2 yg remeh temeh macam sapu tangan, aksesori2 rambut budak perempuan...
Nanti, turn Rizqi pulak, tak tahulah pulak..
so kener menabunglah dari sekarang...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Saturday, November 09, 2013

JR ---> K.E.K.U.A.T.A.N M.A.M.A

 


 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Wednesday, October 23, 2013

JR ---> Majlis Simple utk besday jannah 7 tahun

 
Alhamdulillah..besday Jannah tahun 2013 jatuh pasahari raya 1 ..
tapi majlisyang simple telah dibuat pada keesokkanya..
cuma jemput budak2 kg..tu pun ramai x der..
mood beraya kan....
 
so jom layan gambar...
 



































alhamdulillah diberi kesempatan menyambut besday Jannah yang ke 7 tahun..
semoga diberi kesempatan untuk tahun2 yang mendatang..
aminnn


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...