About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, September 18, 2014

JR --- Merdeka Raya 2014 @ KK Muar

 
Alhamdulillah..rezeki tahun ni..
dapatlah jugak KK Muar membuat jamuan raya pluss sambutan kemerdekaan
dinamakan Majlis Sambutan Merdeka Raya..
Pelbagai aktiviti yang dirancang..
antaranya tentulah makan2 kan..yg ni aku suker sgt..
hahahah
makanan kita order catering jer..
dah nak habis makan, baru ingat nak amik gambar..
seb baik sempat lagikan...
ader lemang
tetamu yg dijemput..komuniti setempat dan badan2 kerajaan, NGO yg terlibat dgn KK Muar
dah chop tempat..x nak duduk ngan VIP..nanti kener cover makan..hahhaahah
geng kump.purpleeeeee


selfie dlm opis...yg belakang tu kesian benor tengoknyer....

banyak xtvt2 yg dijalankan oleh pelajar..
antaranya persembahan stompers, karaoke merdeka, pakaian merdeka, tarian zapin..tarian bollywwod..
kelas tercantik deko raya merdeka dan lain2 lagi
gambar byk x sempat nak ambik..
pentingkan makan jer..
hahahhaah
stompers yg baru ditubuhkan..perlu banyak latihan ni..

pakaian beragam..
pakaian beragam lagi...
penyampaian hadiah pada yg menang...
pada yg x berjaya..cuba lagi tahun depan yeahhh...
nyanyian merdeka oleh semua staf dan pelajar...
sporting kan????
xtvt terakhir haruslah amik gambar ngan student..
pastu amik gambar ngan semua staf kolej..
bersama student kelas yg diajar sem ini..

candid okey..
ucapan sejuta tahniah kepada semua yg terlibat ..
yg bertungkus lumus menjayakan majlis yg meriah ini..
dari sebelum, semasa dan selepas 
in Sya Allah, tahun depan ader rezeki kita raikan lagi...

 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

JR --->Ramdom Photos --- Riang Ria Aidilfitri -part 2

 
okay ni antara gambar2 yg berbaki ttg aidilfitri 2014..
dah nak masuk raya haji dah lah weiii..
tak per janji hado kan...
so jom kita layan gambar jer bersama caption2 yg terpilih  k
sedia semua??...jommmmm
nak balik kg ker @ nak pindah ni??..pakai beg plastik jer..mudah..
xtvt masuk duit dalam sampul raya...
xtvt malam sebelum raya...
aktiviti pagi raya..potong kuku..isnin kan..sunat...
rumah mak 10 minit pertama kemas di pagi raya..pas 10 minit selepas raya...????mcm kapal karam...
kuih raya idaman hati..rating tertinggi...
tetamu awal yg datang beraya..keluarga oda, maksu dan paklong..

geng mak jemah beraya uollss...
baby kak ya, ex opismate..sambil beraya..sambil melawat baby..wanginya babyyy...loveeeee
geng opismate datang beraya...

beraya di tangkak di rumah geng PSH kk Ledang...

 


beraya dirumah kak mona...
beraya di rumah maksu...
alhamdulillah..
tahun ni x banyak beraya pun...
tapi nikmat ramadhan itu dapat dirasai....
semoga kita dapat berjumpa aidilfitri akan datang..
amin....


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...