About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, September 15, 2014

JR ---> Jom Menyusuri Sungai Muar...

 
sabtu lepas, cik sherry balik muar..
so plan nak breakfast sama2..istimewanya breakfast bersama family cik sherry
breakfast dalam kul 10 am gitu..
lokasi seperti biasa..ditepi sungai muar..
sate..mee rebus, nasik lemak ayam antara menu utama...
orang muar katanya..haruslah makan sate pagi2 kan..
tima kasih kat arul,sebab belanja kitaorg makan..
denga ucapan..selamat pengantin baru..
hahahahah


 pas breakfast..kitaorg jalan2 kat tanjung emas..
maklumlah nak bergosip zip zap zip zap katanya.
nak jadikkan ceriter ternampaklah bot yang menyediakan perkhidmatan
 menyusuri sg muar..
tapi taklah sepanjang sungai muar..
40 minit jer..20 minit pergi ..20 minit balik..
perjalanan dari jeti tanjung emas tu sampai ke jambatan ke2 muar 
(tu pun x berapa nak sampai)..
tiket dewasa RM10, kanak2 RM 5..
dah jom..kita layan gambar yg super duper banyak ni..
jgn muntah k...
kejer kitaorg bergambar jer dlm bot...penumpang2 lain memang menikmati betul,,,
ai terpaksa pakai spek mata hitam..maklumlah mata kecikkann....
yg belakang tudung hijau, mak cik sherry...sporting uolls..
belakang tu masjid..nampak x nur kat wajah kitaorg???
 







isk...tudung terberot di tiup angin..natural beauty gitu...
Subhanallah...

Alhamdulillah..

with family cik sherry...


Syukur Alhamdulillah..
dapat jugak peluang bawak anak2  naik bot menyusuri sg muar..
in Sya Allah len kali kalau ader rezeki, kita datang lagi yer...
selamat bercuti semua..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...