About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, September 18, 2014

JR --->Ramdom Photos --- Riang Ria Aidilfitri -part 2

 
okay ni antara gambar2 yg berbaki ttg aidilfitri 2014..
dah nak masuk raya haji dah lah weiii..
tak per janji hado kan...
so jom kita layan gambar jer bersama caption2 yg terpilih  k
sedia semua??...jommmmm
nak balik kg ker @ nak pindah ni??..pakai beg plastik jer..mudah..
xtvt masuk duit dalam sampul raya...
xtvt malam sebelum raya...
aktiviti pagi raya..potong kuku..isnin kan..sunat...
rumah mak 10 minit pertama kemas di pagi raya..pas 10 minit selepas raya...????mcm kapal karam...
kuih raya idaman hati..rating tertinggi...
tetamu awal yg datang beraya..keluarga oda, maksu dan paklong..

geng mak jemah beraya uollss...
baby kak ya, ex opismate..sambil beraya..sambil melawat baby..wanginya babyyy...loveeeee
geng opismate datang beraya...

beraya di tangkak di rumah geng PSH kk Ledang...

 


beraya dirumah kak mona...
beraya di rumah maksu...
alhamdulillah..
tahun ni x banyak beraya pun...
tapi nikmat ramadhan itu dapat dirasai....
semoga kita dapat berjumpa aidilfitri akan datang..
amin....


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...