About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, June 30, 2008

Rizqi :: 3 bulan



Si boolatt mama ni pulak, dah lah tersangat kuat minum susu..kalaulah lambat buat susu harus merajuk, minum susu sambil mengomel2 mulutnyer...Rizqi ni pulak dah suker senyum.. dah pandai menoleh bila org panggil nama dia...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Monday, June 23, 2008

MAJLIS KESYUKURAN & POTONG JAMBUL AHMAD RIZQI – KALI KE 2, MUAR








Majlis kali ni pulak dibuat kat rumah MIL.. semuanyer disponsor oleh MIL..tu yang susahnyer, biler org tua punyer hajat …kalau tak ikut kang, menyesal pulak..tu yang sampai sekarang mama ngan abah tak botakkan Rizqi, sebab nak tunggu majlis yg ke-2 ni… Actually Tok Mak dan Tok Ayah memang nak berhajat nak buat majlis potong jambul dan Akikah Ahmad Rizqi ni masa hari ke4 mama melahirkan Rizqi..tapi masa tu mama memang tak larat dan tak sabar nak balik umah nenek…tu yg buat masa Rizqi genap 2 bulan kat Segamat.. Tiba2 Tok Mak & Tok Yah pun menyebut niatnyer itu..ingatkan dah lupa….rasa-rasa mcm membazirkan buat 2 kali, tapi nak buat mcamana…. Majlis ini juga diselitkan dengan bacaan yassin, maulidur rasul dan sesi ceramah So, tema kali ni ialah warna merah… ramai gak yg datang..Alhamdullilah Rizqi tidur jer masa org dok kerumun dia..



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Sunday, June 08, 2008

Jannah @ 22 bulan


1.Dah pandai berkawan,,berkawan ngan orang2 besau jer..

2.suker sangat duduk depan peti ais menanti makanan...kecian ngan anak mama ni..

3.dah pandai bukak pintu..tangan dah leh capai kunci pintu..bahaya ni woii!!

4.suker tul nyanyi..ndak2 karaoke..asyik sebut "ascik!!ascik!ascik!" lagu dangdut tu, lagu Amelina "Asyik"

4.tak takut pegang ikan, pegang ulat..selamber jerr....

5.dah pandai sebut nak ler (gula), pok(kopok),jajan...

6.menangis tak ingat dunia..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...