About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, February 28, 2014

JR ---> Sauna @ RumahManisRumah

 
yehaaa..lama giler beli sauna ni..
masa tu memang niatnyer nak bersauna..nak slimlah konon..
kononnnn..pfttt...
tapi boleh kira dengan tangan..tangan sebelah pun x abis..
rasa2 agak aderlah dalam 2-3 kali guna..
itulah aku ni kan..
masa belum dapat, beriya2 nak beli..tak sabar2..tak tahan2...
dah dapat..hapah pun tidak..
isk..isk..isk..tak baik macam tu kan..
cuba bayangkan jika aku amalkan bersauna dari dulu, gamaknya ..
sekarang dah macam nad zainal kot aku ni..
hahhahaah....
maka atas kesedaran itu, aku bongkar stor rumah aku kat tangkak..
kita terjah demi satu kepastian..satu misi...
dan demi cita2 nak slim dari tahun 2009 hingga kini..
maka aku akan cuba bersauna ..paling tidak 3 kali seminggu...
yang menariknya sauna kat umah aku boleh tengok citer korea..
heheheh..suker...
sauna ni portable..boleh lipat2 jer kalau x guna..
boleh bawak balik kg..
boleh bukak servis kat kg..bersauna..20 minit = RM10..
sapa nak bagi kan..,,
hahhaah..Iena oiii!!! ko kurus dulu k..
baru org kg percaya.....


seb baik ader lagi manual cara2 guna...
hero aku amikkan Rizqi..kata Rizqi, dah macam org korea mama ni!!!
harap-harap aku ni istqamah dalam bersauna..
susah sanga nak kuarkan peluh ni..
kalau x kurus pun, janji sihat..
yer dok????

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Wednesday, February 26, 2014

JR ---> makan sate pagi2 di tepi sungai Muar..heaven...

 
weekend minggu lepas, Cik cery datang lepak muar..
 tidur rumah..sebab penatkan malamnya berjimba 50% jer di Melaka..
esoknyer ajak Cik cery makan sate kat tepi sungai Muar..
nama kedai..??..ntah x nampak signboard pun...
tempat ni SIL yang rekomenkan..
memang tak mengecewakanlah..
dengan suasana yg damai..ditepi sungai..
jelas kelihatan masjid nun di seberang sungai..
masjid yang mencipta 1000 kenangan..
huhuhuhu...
 
ok di Muar ni tak sahkan kalau x makan sate pagi2..
lawan pulak dengan mee rebus..
tapi tekak aku x boleh ngam mee rebus ni..
tetap peberet lontong...
jom layan gambar...
masjid seberang..apa nama ntah..panggil jer masjid seberang..
macam2 ada..
with cik cery...

lontong basah..
sate..mabelous u olls...
 so, nanti kawan2 datang muar..
bolehlah ajak makan kat sini..
datang muar..jgn lupa bgtau..
kalau ader rezeki boleh aku bawak ke sini..
x der hal punyaa..

tatatitutitiiiiii

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Monday, February 24, 2014

JR---> Kidzania..untuk ke2 kalinya....


 
 
Ini kali ke 2 Jannah & Rizqi pi kidzania..kali pertama tahun 2012..
mungkin seronok kot..,tu yg datang kali ke 2..
asyik jer berzikir kat telinga mama ni..
cian pulak kan..ader masa zasss terus pi KL..
mana ader ibu bapa yg akan menghampakan apa yg anak inginkan kan??
seboleh upaya akan cuba utk memenuhi permintaan mereka..
ok jom kita layan gambar...



 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Sunday, February 23, 2014

JR ---> Berbasikal @ Lexis, PD

 
kali ni aku nak ceriter..aktiviti yang jarang2 sgt aku lakukan..
dah pernah lakukan 20 tahun yg lalu..lama giler..
 
2 minggu lepas..bawak anak2 jalan ngan member baik, Siti..
memang dah lama plan nak duduk tepi laut..tengok laut..
betapa aku rindukan laut..betapa aku rindukan menikmati kebiruan air laut..
menikmati langit yang seluas alam...
yes..memang aku pecinta laut...
dan salah satunya aku memilih stay kat muar,,,adalah disebabkan air sungainya,,
walaupun bukan laut..tapi sama gak air kan..
percaya tak???
best gilerrr..
itu yg dapat aku katakan..
biler berbasikal bersama org2 tersayang..
satu aktiviti yang memang merapatkan kasih sayang kami..
berbasikal bersama2..
dan aku sebagai pelindung mereka..
memastikan mereka selamat dan gembira...
ceriter tidur hottel..mandi tab, jakuzzi..mandi pool..itu ceriter biasa..
 tetapi berbasikal ni memang best..
mungkin dah lama kot x naik basikal..
pastu nak pulak kat tepi laut..
huhuhu...sangat best...
dan mama janji pd sayang2 mama..
kita akan kesini lagi..mungkin kali ni lebih lama lagi..
pagi petang kayuh basikal..
biler??..in sya Allah tahun ni jugak....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...