About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, February 22, 2014

JR ---> KL & Ikea ..meatball jgn lupa...

 
Yeahaaaa..pertengahan Januari hari itu adalah saat untuk
 menunaikan janji2 dengan anak2..
Janji2 manismu...heheheh
janji2 yg dibuat masa cuti sekolah disember 2013 lalu...
ok mama kan x pernah lupa..
cuma lambat atau cepatkan???
so..cuti CNY hari tu plan  nak pi KL..
nak bawak JR jalan2...destinasi utama ikea & kidzania..

 
dah jom kita layan gambar..sambil bercerita..
haruslah singgah RnR seremban..untuk menikmati mee hailam yg sangat gojes tu..
suker sgt gmbr ni..Jannah dah macam anak dara...
hahhaah
trademark rizqi berposing...


sampai2 kat umah kak ipar dalam kul 2.00 ptg..
so petang tu plan nak pi ikea dulu..
lama x pi..alar dalam 5,6 bulan jugak..
sebenarnya nak makan meatball yg menjadi idaman malaya tu.....
tapi seperti biasa ..ramai betul umat manusia..
org cina pun ramai..tak beraya ker dorang ni??
huhuhu..tapi tekak dah nak makan kan..
sabar jer lah tunggu seat kosong..

alhamdulillah,,dapat juga menikmati meatball ikea ni..


alhamdulillah satu tempat telah pi..
esokknyer kita orang pi kidzania pulak..
entry akan menyusul selepas ini..
heheheh

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

♥Cik Puan♥ said...

ASSALAM KAK INA...ANAK TERUNA DAH BESAR DAH...SEKALI PNDG MUKA MCM RYKAL

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...