About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, February 28, 2014

JR ---> Sauna @ RumahManisRumah

 
yehaaa..lama giler beli sauna ni..
masa tu memang niatnyer nak bersauna..nak slimlah konon..
kononnnn..pfttt...
tapi boleh kira dengan tangan..tangan sebelah pun x abis..
rasa2 agak aderlah dalam 2-3 kali guna..
itulah aku ni kan..
masa belum dapat, beriya2 nak beli..tak sabar2..tak tahan2...
dah dapat..hapah pun tidak..
isk..isk..isk..tak baik macam tu kan..
cuba bayangkan jika aku amalkan bersauna dari dulu, gamaknya ..
sekarang dah macam nad zainal kot aku ni..
hahhahaah....
maka atas kesedaran itu, aku bongkar stor rumah aku kat tangkak..
kita terjah demi satu kepastian..satu misi...
dan demi cita2 nak slim dari tahun 2009 hingga kini..
maka aku akan cuba bersauna ..paling tidak 3 kali seminggu...
yang menariknya sauna kat umah aku boleh tengok citer korea..
heheheh..suker...
sauna ni portable..boleh lipat2 jer kalau x guna..
boleh bawak balik kg..
boleh bukak servis kat kg..bersauna..20 minit = RM10..
sapa nak bagi kan..,,
hahhaah..Iena oiii!!! ko kurus dulu k..
baru org kg percaya.....


seb baik ader lagi manual cara2 guna...
hero aku amikkan Rizqi..kata Rizqi, dah macam org korea mama ni!!!
harap-harap aku ni istqamah dalam bersauna..
susah sanga nak kuarkan peluh ni..
kalau x kurus pun, janji sihat..
yer dok????

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...