About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, February 23, 2014

JR ---> Berbasikal @ Lexis, PD

 
kali ni aku nak ceriter..aktiviti yang jarang2 sgt aku lakukan..
dah pernah lakukan 20 tahun yg lalu..lama giler..
 
2 minggu lepas..bawak anak2 jalan ngan member baik, Siti..
memang dah lama plan nak duduk tepi laut..tengok laut..
betapa aku rindukan laut..betapa aku rindukan menikmati kebiruan air laut..
menikmati langit yang seluas alam...
yes..memang aku pecinta laut...
dan salah satunya aku memilih stay kat muar,,,adalah disebabkan air sungainya,,
walaupun bukan laut..tapi sama gak air kan..
percaya tak???
best gilerrr..
itu yg dapat aku katakan..
biler berbasikal bersama org2 tersayang..
satu aktiviti yang memang merapatkan kasih sayang kami..
berbasikal bersama2..
dan aku sebagai pelindung mereka..
memastikan mereka selamat dan gembira...
ceriter tidur hottel..mandi tab, jakuzzi..mandi pool..itu ceriter biasa..
 tetapi berbasikal ni memang best..
mungkin dah lama kot x naik basikal..
pastu nak pulak kat tepi laut..
huhuhu...sangat best...
dan mama janji pd sayang2 mama..
kita akan kesini lagi..mungkin kali ni lebih lama lagi..
pagi petang kayuh basikal..
biler??..in sya Allah tahun ni jugak....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...