About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, February 26, 2014

JR ---> makan sate pagi2 di tepi sungai Muar..heaven...

 
weekend minggu lepas, Cik cery datang lepak muar..
 tidur rumah..sebab penatkan malamnya berjimba 50% jer di Melaka..
esoknyer ajak Cik cery makan sate kat tepi sungai Muar..
nama kedai..??..ntah x nampak signboard pun...
tempat ni SIL yang rekomenkan..
memang tak mengecewakanlah..
dengan suasana yg damai..ditepi sungai..
jelas kelihatan masjid nun di seberang sungai..
masjid yang mencipta 1000 kenangan..
huhuhuhu...
 
ok di Muar ni tak sahkan kalau x makan sate pagi2..
lawan pulak dengan mee rebus..
tapi tekak aku x boleh ngam mee rebus ni..
tetap peberet lontong...
jom layan gambar...
masjid seberang..apa nama ntah..panggil jer masjid seberang..
macam2 ada..
with cik cery...

lontong basah..
sate..mabelous u olls...
 so, nanti kawan2 datang muar..
bolehlah ajak makan kat sini..
datang muar..jgn lupa bgtau..
kalau ader rezeki boleh aku bawak ke sini..
x der hal punyaa..

tatatitutitiiiiii

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...