About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, February 22, 2014

JR ---> bergaya ala bajet sangat...

 
wahhh..tajuk tak hengat kann..
ok..alkisah sebab suke sangat pi kedai 2 hinggit kan..
ternampak lah cermin mata ni..chomel sangat..
jannah request nak satu...tak sangka dia pun nak pakai cermin mata ni...
dah alang2 rm2, so aku beli semua warna yg ader kat situ kan...
ader 6 warna semua..semuanyer cun2..
Jannah memang suker pakai cermin mata ni..
cermin mata ni tak der kanta...
so just utk bergaya..fesyen..
kat umah pun kadang2 jannah pakai.
lagipun harganya sangat berbaloi..
masa jalan kat JJ melaka hari tu, aku tengok harga cermin mata ni RM9.90..
huhuhu...memang berbezakan...

ok dah jom layan gambar ..
gaya bajet sangat,,,
 merah + purple

warna merah + hitam..i likeeee
putih + pink
turqoise + pink

kuning + pink

hijau pink
ok meh kita tengok versi Rizqi bercermin mata pulak..
chomel pulak....heheheh



so, sangat berbaloikan??
walaupun harga cermin mata ni 2 hinggit, tapi sangat chomel biler digayakan..
 
 
psttt...pergi balik kedai 2 hinggit..dah habis cermin mata tu....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...