About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, August 15, 2014

JR---> peberet Aidilfitri photo studio 2014 @ AR Studio...

 
satu kemestian untuk mengambil gambar studio biler raya..
yang bestnyer Jannah & Rizqi memang mesra kamera..
memang sporting..
tengoklah gaya Rizqi..
tak payah diajar untuk beraksi...
 Jannah pula masih malu2..
na jadik anak dara lah katakann..
tapi dia still boleh beri gaya yg chomel..anggun..sopan gitu..
amacam mamanya..puiiii

 dan gambar yang paling aku suker ialah.....
tq so much untuk AR Studio atas gambar2 yang sangat ohsem ini..
dan tahun depan, pilihan kami tentunya AR studio....

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Thursday, August 14, 2014

JR ---> sambut besday Jananh @ SK Convent..

 
katanya,,tak dapat hadiah dari mama pun x per..
yang penting dapat sambut besday ngan kawan2 tersayang kat sekolah..
Alhamdulillah..ader rezeki jannah..
walaupun lambat 2 hari ..
mama tetap tunaikan janji mama..
 
walaupun bz dengan kejer..
mama sempat buat mee hoon singapura dan dadih untuk majlis jannah..
kek di order dgn member..memang mabeloss...
pastu beli jajan.. ngan air kotak...
mee hoon singapore penuh kasih sayang...
dadih penuh rasa chentaa......
 ok..majlis hari jadi jannah dibuat pada pukul 3.30 pm after rehat..
alhamdulillah..sangat meriah,,
dikelilingi oleh kawan2 yang disayangi..
so...jom kita layan gambar..
biar gambar berbicara..betapa gembiranya Jannah..

decoration yg sgt simple...
wajah gembira my Jannah...
bersama kengkawan tersayang...
bacaan doa..
gambar gegar,,jadiklah..janji hader kan...
 pssst..kelakarkan budak2 ni..
sebelum balik siap suruh kirim salam kat mama awak
cakap kat mama awak, mama awak cantik..
adoiiii..auntie suker sangat..
so sweeettttt sayang...

In Sya Allah ..ader rezeki tahun depan..
kita buat lagi yer sayang..
tq kat sk convent, kat guru kelas Jannah dan jugak kengkawan2 Jannah yang sporting..
tq sebab membuatkan hari Jannah sangat bermakna...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

JR ---> dah lapan tahun sayang...heppy besday Jannah..

 
08082014..
hari yang istimewa..
hari lahir puteri mama yang tersayang...
Nur Jannah Syahrir..
Selamat Hari Lahir sayang...
selamat hari lahir yang ke 8 tahun...
 alhamdulillah ...
ader rezeki Allah untuk sambut besday Jannah di Hotel Pelangi Muar..
istimewanya lagi sambut dgn mak mona yang berkongsi bulan yang sama...
###08.08.14..hari ini hari lahir my jannah yg Ke 8 tahun...
selamat hari lahir jannah..
mama doakan jannah tergolong diantara penghuni2 syurga Jannah...
Doa mama sentiasa ada utk jannah...
terima kasih kerana menjadi sumber kekuatan mama...
terima kasih ya Allah,atas anugerah terindah ini....
dan nikmat2 Allah yg mana lagi harus aku dustakan???###
Ya Allah..lindungi mereka2 yang aku sayang..
panjangkan umur mereka..
agar mereka mempunyai peluang untuk mencintaiMu ya Allah...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

JR ---> tahniah Jannah utk result exam setengah tahun 2014......

 
 
serius jannah sayang..
mama bangga nak oii...
mungkin rezeki jannah..
harap berkekalan pencapaian ini yer sayang..
mama pernah cakap kat jananh, kalau dapat top 5 pun ok..
tapi Jannah dah buktikan....
jannah memang budak baik..memang budak yang mendengar kata..
dan Allah telah berikan keistinmewaan itu kepada jannah...
syukur Alhamdulillah ya Allah... 

terima kasih ya Allah..
terima kasih Jannah...
sesungguhnya hadiah ini merupakan hadiah yang amat berharga buat mama...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Thursday, August 07, 2014

JR --> sesuatu yang berubah di Ramadhan 2014 ini...

 
serious...
aku bukanlah terror sangat bab2 masak ni..
tapi aku suker mencubaa....
dan tentulah teman baik aku ialah buku resepi..
tapi untuk melepaskan tekak aku dan anak2 bolehlah..
dan yang pasti aku memang suker masak..
ikut mood ok..
dan aku tak suker masak yg susah2..
ikut resepi yg susah2...
masak aper yg ader dlam petiais jer..
paling best campak2 jer...
 
Ramadhan kali ni..ramadhan 2014..
sesuatu yg ohsem telah berlaku..
memang sesuatu yang tak pernah terjadi..
tahniah utk diri sendiri...
boleh kira makan kat luar berapa kali jer..
hampir 20 hari masak dirumah..
pasar ramadhan (Param) tak pernah jejak...
yang setia makan tentulah Jannah & Rizqi..
tiap2 hari request nak makan apa2..
maklumlah Jannah & Rizqi berpuasa kan....
so, masak biler ader org nak makan..memang bersemangatlah mama ni..
 
yang bestnya biler memasak kat rumah ni..
makanan terjamin bersih..jimat..
dan yg paling penting x yah risau nak makan sahur esok..
panaskan jer lah kan...

ok..ini antara menu masakan aku yang sempat aku snap gambar..
yg lain2 tak sempat, tinggal tulang ikan baru nak amik gambar..
blogger lah katanya kan..
 














 aku berazam utk menjadikan masakan ini penghubung aku dan anak2..
biar kemana mereka pergi, dalam hati mereka berkata..
makanan mama paling shedap..dan tak sabar nak makan mama masak..
so, at least 3 hari seminggu, dapur kener berasap..
harapnya, azam ini akan dapat dilaksanakan..
kata nak jadi mama yang bukan sajer gojes tapi pandai masak..
hahahhah...
aminn


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Wednesday, August 06, 2014

JR ---> Riang Ria Aidilfitri 2014 - part 1

 
hahahha..giler lama x updated blog..
dah bersawang...nak kener cuci2 sikit sawang..
pastu tiba2 kuar entry riang ria aidilfitri..
punyalah lama senyap..tup2  riang ria eaa..
sentap kannn...
 
ok banyak citer nak citer sebenarnya...
tapi bagi laluan citer aidilfitri...
dah jom kita layan gambar...
 
ni gambar aidilfitri yang pertama..
tak pi mana2 pun...
raya rumah dekat2 jer...
 
saudara mara..geng beraya...
 ok itu citer pagi raya..
petang raya tu pulak kitaorg pi tangkak..
amik gambar studio ngan member..
yg tu akan diupload kemudian yer......

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...