About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, August 06, 2014

JR ---> Riang Ria Aidilfitri 2014 - part 1

 
hahahha..giler lama x updated blog..
dah bersawang...nak kener cuci2 sikit sawang..
pastu tiba2 kuar entry riang ria aidilfitri..
punyalah lama senyap..tup2  riang ria eaa..
sentap kannn...
 
ok banyak citer nak citer sebenarnya...
tapi bagi laluan citer aidilfitri...
dah jom kita layan gambar...
 
ni gambar aidilfitri yang pertama..
tak pi mana2 pun...
raya rumah dekat2 jer...
 
saudara mara..geng beraya...
 ok itu citer pagi raya..
petang raya tu pulak kitaorg pi tangkak..
amik gambar studio ngan member..
yg tu akan diupload kemudian yer......

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...