About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, August 07, 2014

JR --> sesuatu yang berubah di Ramadhan 2014 ini...

 
serious...
aku bukanlah terror sangat bab2 masak ni..
tapi aku suker mencubaa....
dan tentulah teman baik aku ialah buku resepi..
tapi untuk melepaskan tekak aku dan anak2 bolehlah..
dan yang pasti aku memang suker masak..
ikut mood ok..
dan aku tak suker masak yg susah2..
ikut resepi yg susah2...
masak aper yg ader dlam petiais jer..
paling best campak2 jer...
 
Ramadhan kali ni..ramadhan 2014..
sesuatu yg ohsem telah berlaku..
memang sesuatu yang tak pernah terjadi..
tahniah utk diri sendiri...
boleh kira makan kat luar berapa kali jer..
hampir 20 hari masak dirumah..
pasar ramadhan (Param) tak pernah jejak...
yang setia makan tentulah Jannah & Rizqi..
tiap2 hari request nak makan apa2..
maklumlah Jannah & Rizqi berpuasa kan....
so, masak biler ader org nak makan..memang bersemangatlah mama ni..
 
yang bestnya biler memasak kat rumah ni..
makanan terjamin bersih..jimat..
dan yg paling penting x yah risau nak makan sahur esok..
panaskan jer lah kan...

ok..ini antara menu masakan aku yang sempat aku snap gambar..
yg lain2 tak sempat, tinggal tulang ikan baru nak amik gambar..
blogger lah katanya kan..
 














 aku berazam utk menjadikan masakan ini penghubung aku dan anak2..
biar kemana mereka pergi, dalam hati mereka berkata..
makanan mama paling shedap..dan tak sabar nak makan mama masak..
so, at least 3 hari seminggu, dapur kener berasap..
harapnya, azam ini akan dapat dilaksanakan..
kata nak jadi mama yang bukan sajer gojes tapi pandai masak..
hahahhah...
aminn


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

cik hani said...

macamane masak simple pun, tu la air tangan untuk family kita..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...