About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, August 04, 2014

JR ---> 1st time Rizqi berpuasa...Alhamdulilah...70%

 
 Ramadhan 2014 kali ini..
aku bersyukur pada mu Ya Allah..
atas kurniaan mu anak2 sehebat Rizqi..
1st time Rizqi berpuasa dapatlah 22 hari..
yang 8 hari tu, kira diskaun hari cuti..
hari cuti kesian pulak dia nak berpuasa kan...
mula2 memang x percaya..memang dah jangka dia x nak berpuasa..
hari pertama memang x puasa..
tapi dia pi sekolah little caliph, ader member dia yang berpuasa..
esoknya dia berazam nak puasa..
bagus jugak pengaruh kawan2 ni..
memanglah sekolah medium pembelajaran terbaik..
tahniah utk my little hero Rizqi..
harapan mama utk ramadhan aka datang rizqi boleh berpuasa penuh..
semoga Rizqi menjadi anak yg kuat dan tabah..
tabah dengan dugaan hidup..
"tidak dikira beriman seseorang, selagi ia tidak diuji.."
 
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...