About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, December 29, 2015

JR ---> Kisah Jannah & Ardinie

Jannah & sahabat baiknya Ardieni..
3 tahun mereka bersama..
sebelum kitaorg pindah Sabah hari tu...
amik masa satu hari utk bagi mereka chance bersama..
sedihnya tengok keakraban mereka...
seharian mereka bersama...





 
 

semoga persahabatan mereka akan kekal..
biar jauh dimata...dekat dihati...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Monday, December 28, 2015

JR---> Kisah Perpisahan Jannah & Rizqi dengan rakan sekolah (SK Convent Muar & SK Ismail 2 Muar)

kisah ni memang sedih sekali..hihi
perpisahan sementara..
Jannah dan rizqi berpisah dgn kawan2 mereka..
yg paling terasa tentulah Jannah..
maklumlah Jannah dah 3 tahun bersama kawan2..
mula2 dapat tahu aku transfers naik pangkat kene pindah Sabah ..
 Jannah menangis sungguh2..
sedih pulak tengok dia..puas aku pujuk..bulan bintang semua keluar..
Rizqi apaadehal...rileks jer..happy kot dapat naik flight...
tapi percayalah anak2 mama..masa akan mengubat segalanya..
hidup x selalunya bersama...perpisahan akan terjadi jugak..
hihihi...bermadah pulak..

ok sebelum cuti akhir tahun hari tu aku pi jengah sekolah mereka untuk uruskan proses perpindahan sekolah..sambil tu ambil kesempatan amik gambar jannah rizqi bersama kawan2 mereka..utk dijadikan kenangan...

1. Kisah Jannah @ SK Convent Muar

Dari darjah 1 - 3 Jannah berada di kelas 3 dahlia...Hampir 95% kawan2 dia pun berada di kelas Dahlia ni..sedihnya bukan kepalang..apatah lagi di SK Convent Muar ini banyak kejayaan yg dicapai oleh Jannah...kawan2 yg berkongsi perasaan suka duka ,,kisah kelas dahlia yang tak pernah lekang dari mulut Jannah...mamapun sedih sayang..tapi mama percaya hijrah itu akan membuka 1000 pintu kebaikan....nanti Jannah akan jumpa mereka lagi yer..






 







2. Rizqi & SK Ismail Dua Muar

Rizqi seperti biasa x der lah sedih pun..bagi dia pindah ke Sabah best sebab naik kapal terbang..hahah..maklumlah baru setahun bersama kawan2..tapi dia cakap dia dah janji dgn kawan baik dia Iman Hadi yg darjah 6 dia akan balik Muar utk amik UPSR sama2..amboiiii kemain janji manis lagi.......



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

JR ---> gambar Studio raya 2015

seperti tahun2 sebelum ni mesti amik gambar studio..
pilihan kami x lain x bukan AR Studio..
selalu tahun2 lepas amik gambar srudio mesti pada hari raya..
tapi tahun ni berlainan sedikit amik gambar raya 2,3 hari sebelum raya..
oklah jom kita layan gambar studio..
jangan termuntah hijau sudah...
sebenar2nya beratus2 gambar yg ada..tetapi yg dibawah ini yg terbaik antara terbaik (pada pandangan aku lah)..chehhwahhh...
hihi..


 







 

 

 

 

 





 

 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...