About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Monday, December 21, 2015

JR --> Kisah Kejayaan JR 2015

Alhamdulilah..
tahun 2015 ini banyak membawa kenangan manis ..
terutama sekali utk JR..
Kejayaan dalam bidang pelajaran mereka..

Jannah seperti biasa ..
Budak yang simple dari segala hal..
cool.. dan rilex itu semestinya..
x pernah tengok dia study..
kul 9 memang dah mengantuk...

Rizqi pun dah sama macam kakak dia..
biler Tanya boleh jawab exam x?..
sentiasa jawab boleh dan ok..
kadang2 mak dia yg risau..

Tahun 2015 Jannah darjah 3 dan Rizqi darjah 1..
so jom kita tengok pencapaian mereka..
walau x sehebat mana, tapi Alhamdulillah...
mama tetap bangga dgn anak2 mama..

1. SK CONVENT MUAR
 
bethrisyia & qiestina



2. SEK AGAMA PARIT KADHI MUAR
yang ni pencapaian tahun 2014 dibuat tahun 2015
 
 
 
3. SK ISMAIL (2) MUAR




 







 



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...