About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, December 22, 2015

JR---> Sedikit Coretan Hari Raya 2015

Huh..yg ni satu kisah lagi yg x sempat nak upload...
huhuhu,,biler mood malas melanda..
dah dekat 5 bulan baru terkial2 nak updated kannn..
tak kisah lah..janji ader sedikit coretan..
tanda kenangan..
heheh..

dah jom kita layan gambar..
tema hari raya pertama adalah warna merah..
tapi sebelum tu dah amik gambar studio masa 2,3 hari nak puasa..
yang fasal gambar studio tu ade entry khas yer..
Raya 2015 disambut secara besederhana....
Alhamdulillah jannah & Rizqi puasa penuh..



 
 
 

 







 



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

hik hik hik hik
terkejut gark tengok tajuk
rasa raya dah lama dahhh
rupanya baru ada mood nak up citer raya yerk kak
janji up kak...

makin kecik molek kak ina sekarang
jelesnyer...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...