About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, April 30, 2015

JR --> Persiapan sekolah anak2 @ 2015

 
tahun 2015..rizqi masuk darjah 1..Jannah darjah 3..
persiapan banyak fokus kat rizqi..maklumlah darjah 1..
lagi pun budak lelaki kan..haruslah barganti bajunya tiap2 hari..
dapatlak mak yg rajin mcm mamanya ini....

persiapan sekolah dorang dibeli di Melaka dan di Muar jer...
yang paling gembira tenmtulah rizqi..
maklumlah semuanya serba baru..

tahun 2015 perbelanjaan meningkat sedikit untuk beli barang sekolah..tapi penjimatan dari segi yuran sekolah..kalau tahun2 lepas yuran sekolah tadika rizqi jer dah rm1k..huhuhu

tahun ni hampir semua serba baru untuk Rizqi..
untuk rizqi 5 helai pasang baju sekolah kebangsaan (baju dan seluar)...
5 helai baju sekolah agama..sampin 3 helai..kasut 3 pasang...
5 pasang stokin...singlet 5 helai..boxer 5 helai...
beg sekolah 2 (sek keb dan sek agama)

 
Untuk Jannah pulak..tahun 2015 ni..berganti baru juga..tapi x full lah..
buat2 tambah..
2 pasang untuk baju & kain sekolah agama, tudung ..
stokin 5 pasang..kasut 2 pasang..2 beg..
baju uniform pengawas 1 helai...



persiapan baju ,kasut,beg dah nak RM1k gak..
tak masuk duit yuran sekolah lagi tuu..
total semua2 belanja sekolah dalam RM1600 jugak..
 
zaman sekarang punya perbelanjaankan..
tahun depan x tahu lagi kan..
mesti lagi mahalkan dengan gst lagi..
 
harap2 jannah & rizqi bersemangatlah dengan menghadapi dunia persekolahan..
in sya Allah mama akan menyediakan segala keperluan sekolah anak2 ..
asalkan anak2 rajin ke sekolah dan rajin berlajar...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...