About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, April 15, 2015

JR ---> Rizqi jatuhh....

 
kisah ni berlaku pada penghujung bulan 12 2014 hari tu..
lagi seminggu nak naik sekolah...huhuhu
berderau darah...separuh nyawa hilang..
huhuhu..
 
alkisah....kisah ni bermula di kolej aku..
hari kejadian tu, rizqi ikut aku pi kolej..maklumlah cuti sekolah..
dia sedang tengok PC..
aku baru keluar dari toilet ngan selipar basahnyer..
pastu ajak rizqi pi pantry untuk breakfast..
masa tu rizqi berlari dan melalui lantai yg basah akibat selipar aku..
berdentum kepala dia jatuh,,,,kuat bunyi dia...
dia menangis..pastu aku pujuk, baru dia berhenti..
masa tu dia dah lemah...bercakap pun tak nak..dah tak aktifff...
asyik cakap mama, adik sakit kepala..adik pening..diulangnya ayat tu berbelas2 kali..
pas makan tu, dia muntah..
so, melalui pembacaan , kalau budak2 jatuh dan muntah..
ader something wrong...
 
kelam kabut aku angkat rizqi masuk kereta..
bawak pi klinik dulu...air mata ni dah memang laju keluar..
merayu kat nurse kat klinik tu, agar cepatkan check rizqi..
dr klinik suruh rujuk kat bahagian emergency hospital besar muar..
huhuhu..lagi berderau..
aku rasa memang aku bawak kereta selaju yg boleh..
kat emergency , terus rizqi dibawa masuk kedalam..
muntah dah 2,3 kali...lagi aku berderau...
 
pastu dr yang rawat rezeki cakap..dia kener buat mri.
check kepala...huhuhu
seb baik alhamdulillah..tak der aper2 berlaku...
pastu kener tahan wad sehari..
dr nak pantau kalau2 dia muntah lagi dalam masa 24 jam..

terpaksa warded jugak mlm tu..
haha..tidur sekatil ngan rizqi..
pengalaman betul...



alhamdulillah..dalam masa 24 jam tu, rizqi dah x muntah..
dan aktif seperti sediakala..tengahari.. tu jugak rizqi dah admitted dr hospital..


itulah kisahnyer...memang kelam kabut hidup satu hari tu...
yang penting, pengalaman tu sangat beharga,,,

 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...