About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, April 30, 2015

JR ---> Rizqi dah masuk tahun satu @ 2015..yeah....

 
pergh,,punyalah lama x updated blog..dah bersawang bagai ni..
seb baik pass word masih ingat2 lupa..
9 bulan lamanyer..
 
ok citer first2 ni nak citer fasal anak bujang yg dah masuk darjah 1..
dah besarkan..sobsebseb(kesat air mata)...
sedih wehh...dah besar budak encem mama ni..
tolonglah jangan cepat sangat membesar sayang......
 
Rizqi masuk darjah satu kat sekolah keb ismail dua (SID) muar..
sekolah pelajarnya semua lelaki..
tahun ni darjah 1, ader satu kelas jer..
yg penting kawan baik dia rafeeq pun sama satu kelas..


hari pertama sampai sekarang..masih mengekalkan semangat yang sama.
.suker pergi sekolah..
tiada masalah untuk bangun pagi..good son..

  hari pendaftaran,aku dah jadik detektif conan..mengintai anak..
amik cuti sampai 2 hari..semata2 untuk skodeng anak..
alhamdulillah semuanyer berjalan baik2 jer..
dah jom kita layan gambar
bersama kawan baik..rafeeq
siasatan dikantin...



depan kelas..1 arif









  harap2 semangat ke sekolah dan semangat berlajar rizqi akan berterusan..
semoga rizqi happy di sekolah..dan dapat sesuaikan diri dengan kawan2, 
cikgu2 dan sekolah..
aminn

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...