About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, December 22, 2015

JR---> Action Song Peringkat Antarabangsa...

Ni kisah bulan oktober tu..
Jannah & team2 action song dr sk convent Muar dapat jemputan untuk masuk pertandingan action song peringkat antarabangsa..
sempena festival English..
diadakan di SMK Medina, Nusajaya JB..
ader juga beberapa Negara lain yg masuk spt Thailand, Indonesia dll..

Dorang pi JB selama 3 hari ..26-28 Oktober 2015..
Menginap di Hotel apatah..lupa pulak...
duduk apartment..seronok kemain masing2...
tema action song dorang kali ni ialah princess Barbie...
Dah ..jom layannnn.....


sebelum bertolak...











Alhamdulillah..setelah berpenat berlatih selama sebulan.
akhirnya terbayar apabila mendapat tempat ke 2 ( kategori perak)
tahniah semua..


bersama kawan2...

penyampaian hadiah...tempat 2 (kategori bronze)
team2 yg chomel..


princess mama..



dgn betrisyia...

mummy2 yg sporting...

Semoga pengalaman ini menjadi memori terindah buat Jannah ..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...