About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, August 14, 2014

JR ---> sambut besday Jananh @ SK Convent..

 
katanya,,tak dapat hadiah dari mama pun x per..
yang penting dapat sambut besday ngan kawan2 tersayang kat sekolah..
Alhamdulillah..ader rezeki jannah..
walaupun lambat 2 hari ..
mama tetap tunaikan janji mama..
 
walaupun bz dengan kejer..
mama sempat buat mee hoon singapura dan dadih untuk majlis jannah..
kek di order dgn member..memang mabeloss...
pastu beli jajan.. ngan air kotak...
mee hoon singapore penuh kasih sayang...
dadih penuh rasa chentaa......
 ok..majlis hari jadi jannah dibuat pada pukul 3.30 pm after rehat..
alhamdulillah..sangat meriah,,
dikelilingi oleh kawan2 yang disayangi..
so...jom kita layan gambar..
biar gambar berbicara..betapa gembiranya Jannah..

decoration yg sgt simple...
wajah gembira my Jannah...
bersama kengkawan tersayang...
bacaan doa..
gambar gegar,,jadiklah..janji hader kan...
 pssst..kelakarkan budak2 ni..
sebelum balik siap suruh kirim salam kat mama awak
cakap kat mama awak, mama awak cantik..
adoiiii..auntie suker sangat..
so sweeettttt sayang...

In Sya Allah ..ader rezeki tahun depan..
kita buat lagi yer sayang..
tq kat sk convent, kat guru kelas Jannah dan jugak kengkawan2 Jannah yang sporting..
tq sebab membuatkan hari Jannah sangat bermakna...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...