About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, February 12, 2014

JR ---> barang 2 hinggit pun ok....

 
sapa kata brg 2 hinggit x cantik..
aku jumpa bunga ni kat satu kedai..tapi bukan kedai 2 hinggit..
harga jer rm2.90 ..cawan hitam tu pun 2 hinggit..
cawan hello kitty tu pun 2 hinggit..
total =RM6.90 
 
aku ni memang keras tangan bab gubah bunga2 ni..
aku bengkokkan jer batang bunga tu..pastu sumbat dalam cawan..
jadik lah mcm tu..hehheeh
ok..yang ni pun sama..harga 2 hinggit jugak..
tapi bunga dia x lebat sangat..so aku amik 2 jenis bunga..gabungkan..
dan sumbat juga dalam cawan 2 hinggit.. tak payah nak potong2 bagai batang bunga tu..
bengkokkan jer..heheheh
total = RM6
yang ni pun brg harga 2 hinggit..hehheh
gabungan bunga putih dan merah...cawan2 tu pun 2 hinggit..
pendek kata semua 2 hinggit satu..hehehe
so, amat berbaloi kan brg2 harga 2 hinggit ni..
tak perlu berbelanja mahal untuk mendeko ni kan...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...