About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, June 08, 2008

Jannah @ 22 bulan


1.Dah pandai berkawan,,berkawan ngan orang2 besau jer..

2.suker sangat duduk depan peti ais menanti makanan...kecian ngan anak mama ni..

3.dah pandai bukak pintu..tangan dah leh capai kunci pintu..bahaya ni woii!!

4.suker tul nyanyi..ndak2 karaoke..asyik sebut "ascik!!ascik!ascik!" lagu dangdut tu, lagu Amelina "Asyik"

4.tak takut pegang ikan, pegang ulat..selamber jerr....

5.dah pandai sebut nak ler (gula), pok(kopok),jajan...

6.menangis tak ingat dunia..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...