About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, May 31, 2008

MAJLIS KESYUKURAN,POTONG JAMBUL & AKIKAH AHMAD RIZQI



Alhamdulillah genap 2 bulan umur Ahmad Rizqi mama ngan abah telah membuat kenduri kesyukuran, Potong Jambul dan Aqiqah...Oleh kerana mama ada beberapa ekor kerbau, maka mama pun berniat nak buat aqiqah 1 ekor kerbau..kebetulan pula,mak saudara mama,yana nak melangsungkan perkahwinan, jadi daging aqiqah itu telah di berikan untuk majlis perkahwinannya..Syukur Alhamdulillah...memang rezeki Yana dan tentunya rezeki anak bujang mama yang encem tu, Ahmad Rizqi

Rizqi lak sepanjang majlisnyer itu, amatlah baik..diam jer..kalau rengek2 tu adatlah yer..sumbat susu, diam jer... Jannah lak melompat2,maklumlah ramai yang dok layan dia..macam celebriti lak.

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...