About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, May 31, 2008

Rizqi @ 2 bulan


1. Rizqi @ 2 bulan Anak mama sorang ni dah tembam bam-bam..pelik bin ajaib, minum susu asyik keluar jek, walaupun dah sendawa,bunyi mcm bom nak meletup.. tapi badan tetap mantain...

2. dah pandai tegur orang.. riuh jer mulutnyer..

3.dah suker senyum dan ketawa sorang2..

4.seperti biasa kuat tul minum susu...

5.kaki dah pandai menolak2.. badan tu dah tegap ckit

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...