About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, August 02, 2013

JR ---> GM Klang

 
masih tahun 2012 lagi ni..
raya haji punyer ceriter...ptg raya haji kitaorg pi jalan2 ke GM klang...
nak beli swimming suit utk Jannah & Rizqi..
huhuhu..
 
memang besar giler..best ader aircond
macam2 ader jual..sediakan duit jer...
sempat Jannah Rizqi paw mama topi hello kitty dan ben 10..
huhuhu...

yang paling best dapat beli getah rambut sebeban,,
hah tak yah risau carik getah rambut pagi2 nak pi skol..


 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...