About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, August 01, 2013

JR ----> Bersimming pool @ raye haji 2012..part 1

 
ceriter ni dah ader  dalam draf sebenarnya..
tapi aku x upkan..
masa ni arwah hubby ader lagi..sedang menjalani rawatan di Hospital Ampang..

mencari kelainan raya haji tahun 2012 ni..
raya di Kuala Lumpur jer..
MIL,SIL semua turun kl..
pas sembahyang raya kitaorg pi stay kat Intekma Hotel, Shah Alam..




so layan gambar jer lar yer..
yang paling gumbira tentu Jannah & Rizqi..
maklumlah dapat mandi swimming pool




































  masa ni x bawak lagi swimming suit..
so plan nak beli..
 
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...