About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, August 11, 2013

JR ---> TAJ Tangkak tetap dikenang (JAN 2011 - OGOS 2012)

 
kategori entry : lambat setahun
 
TAJ tangkak memang best,,happening giler..
cikgu2nya pun ok..
Jannah sampai x nak pindah muar..sebab teringat kawan2 kat taj tangkak..
cian Jannah,,x perlah sayang..
semoga ader ganjarannya atas pengorbanan yg kita lakukan..
aminnn..
  ok mari kita tengok aktiviti2 akhir Jannah di TAJ tangkak..
semoga ia menjadi kenangan terindah buat Jannah,,,
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...