About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, October 04, 2007

31 Ogos 2007 : First Time Mandi Laut..


Petang hari nikah tu, mama ngan abah decide nak tidor hotel kat PD, sebab mama tak selesa bersesak2..mama share lah ngan tok cu, maksu,maklong Saad, tok long Onn n family ... kami stay kat Ancasa Resort..bestnyer,dekat ngan laut...tu yang pagi2 Abah bawa Jannah mandi laut..First time tau Jannah mandi laut ni...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...