About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, December 27, 2007

Majlis Perkahwinan Belah Lelaki-Pak Long Jannah..

16 hb 2007- majlis perkahwinan pihak pak long Jannah..mereka dah nikah pada 1 september ari tu.. belah pak long baru dibuat sebab nak tunggu cuti sekolah supaya ramai saudara mara yang dapat hadir..sib baik ari ok jer, tak hujan...lauk pun best2..ader umbut kelapa masak lemak putih, ikan masin, sambal belacan, ikan baung salai, ayam berempah, daging masak kari...tapi yang pastinyer Jannah asyik berkepit jer ngan mama..tak nak ngan orang lain...abah lak sibuk amik gamborr... Untuk Pak long Zahid & Mak Long zaidah, Jannah, mama ngan Abah ucapkan selamat berbahagia sampai ke akhir hayat..
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...