About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, April 08, 2008

Jannah : 20 bulan ( 1 tahun, 8 bulan)...8 April 2008..



Aduishhh..cepat benar masa berlalu.. Jannah dah besar dah..Syukur Alhamdulillah anak mama ni membesar dengan sihat dan tentunya semakin cerdik dan sangat kalakau ...Selalu akan ada perkara yg mencuit hati..dan kadang2 menyakitkan hati..ha..ha..Antara perkembangan Jannah sekarang ni...
1.Dah menjadi KAKAK..kakak kepada baby Ahmad Rizqi..semoga menjadi kakak yang baik yer sayang.....
2.Dah boleh diharap..suruh amik diapers, suruh amik susu, amik handphone..
3.Vegetarian—suka meratah sayur..sayur favourite carrot,kubis ngan sawi..ni ikut perangai mama lahhh..
4.Dah pandai tiru gaya iklan..terutama iklan rambut..time kirai2 rambut tu..sweet sangat... 5.Mama ngan abah dah leh faham bahasa dan gaya Jannah..apa yg dia nakk..
6.Dah montel ckit..maklumlah kuat minum susu dan makan..2 jam sekali mesti susu ...
7.Dah pandai beraksi depan kamera..bila mama amik kamera, mesti Jannah sebut “senyum”..
8.Barang kesayangan – bantal..tak leh sentuh atau guna..mesti rampas..kedekut gakk ni..
9.Apa yg adik dia buat, dia nak ikut..mama breastfeed kat Rizqi..Jannah pun nak..tapi letak jer kat pipi dia..pastu taknakk...ha..ha..contoh kat Klinik Raja&Lim hari tu, Rizqi masuk dalam troli baby tu, dia pun nak masukk..abah layannn jerr...
10.Dah leh sebut “Allahuakbar ’..biler dengar org azan..
11.Dah tahu bezakan antara “mot’-comot, “mok”-nyamuk dan “mut”-semut
12.Suker sangat buli Abahhh...anak abahh lah katakann...Abah pun mcm rela di buli jerr...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...