About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, April 30, 2008

KISAH MAMA, ABAH, JANNAH & RIZQI – 1 bulan (31/3-30/4 )





MaMA dah masuk geng anak dua...ha.ha.. mencabar sangat..penat,letih semuanya ader..oh yer, untuk pengetahuan semua, mama berpantang kat umah mak mama kat segamat..tapi sempatlah singgah kejap kat umah MIL masa kuar dari klinik Raja hari tu... Lebih senang duduk kat umah mak sendiri, tak malu cikit nak mintak tolong itu ini..he..he..Ok berbalik cerita life mama sekarang ni, aduihhss penuh dengan aktiviti..kalau tak layan Jannah, layan Rizqi..Nasib baik nenek banyak membantu mama, kalau tak,,mahu tercabut kain mama ni..he..he.. ni pun curi2 masa buat entry kat fp ni..buat sambil meriba Rizqi yg sdg minum susu.... Tapi yang bestnya,,mama nampak sendiri gelagat anak2 mama depan mata..tu yang tak lekang mama asyik pegang kamera..sampaikan Jannah dah sedia tau apa yang patut dibuat bila mama pegang kamera...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...