About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, June 26, 2010

Rizqi 2nd bash party

sila baca cerita ini dengan membayangkan 2 bulan lalu keh..
harap maaf..susunan kronologi peristiwa tidak tersusun..

sorry rizqi..mama buat lagi..lambat buat entry untuk hari special anak mama..

tetapi yg penting mama buat kan!!!
gogogo mama!!!last --- acara bergambar bersama anak2..
hadiah untuk pemenang lekat sticker.--- Pn. Zila
hahaha..dah tak rupa orang dah...
mija a.k.a ummi haziq,nagib,atiq & thagib (geng2 jannah & Rizqi) ni,,
muksu jannah ..
pah yg enterprem.. kak mun ngan ikhlasnya bergambar...
kak mun ngan 2 terunanya yg hensem,,
alya doter azie--> nape mak aku ni(padahal dia yg dok tampal tu)...hahaha

chicken dance..
anak dara kak ya --- aisyah & fiqa..
bergambar after cake cutting..
jannah takut maskot marry brown..
acara tampal sticker oleh anak2 pun bermula..

inilah maskot mb
yahoo...




alhamdulillah walau lewat 5 hari, namun bash party Rizqi tetap diadakan..
5 April 2010 hari tu bertempat dirumahku syurgaku..
walau preparation memang last2 minute..namun ia tetap berjalan..
aku amik Marybrown bukit gambir, sebab pengurusnya Shireen ialah mak classmate jannah, mika..so dapatlah rege staff, jimat tull..

seperti biasa aku anak beranak ader tema..
tema tahun ni ialah oren hitam..
tetamu lak yg sempat aku cakap, aku cakap..
yg tak sempat lak..lantaklah korang nak pakai warna aper..asalkan berbaju ..
janji datang..jgn berjanji nak datang tapi tak datang..
huhu..manusia dipegang pada janji..
dahlah tak datang, sms pun tak..esok muka toya tak bersalah..
kuang..kuang..dah melalut lak..
tapi itulah kklj..
patutlah ex bos aku en razak buat kad confirmation kehadiran masa open house dia..

dah..dah..dah..malas aku nak citer..
aku nak citer pasal bash anak aku..
selain makan ayam dari MB, aku juga ada sub cater kat SIL aku..
nasik goreng,mihon goreng, tart buah ..
kek dan cup cake pulak dibuat oleh krew2 bakeri kolej aku..
kek itu bertemakan traktor oren..
memang Rizqi suka traktor..

Banyak gak aktiviti yang dihandle oleh Krew2 MB..
antaranya acara tiup belon,cari selipar dan tiup gula dalam tepung..
so yg masuk pun tak berapa ramai..
maklumlah anak2 opismate aku kecik2 lagi..

anyway, aku rasa majlis malam tu amat meriah sekali..
thanks pada tetamu2 yg sudi datang...
tahun depan, kalo ader rezeki kita buat lagi!!..


❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

3 pesanan:

♥Cik Puan♥ said...

meriahnyer....jannah semakin comel berambut panjang

Ibu_Rizqi said...

salam perkenalan... sama nama baby kita...RIZQI...Meriahnyer bday party..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

btw....happy belated besday rizqi..lama tak jenguk depa kak..dah besar dah rizqi..

buat kat rumah pun meriah kak.....

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...