About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Sunday, August 08, 2010

08.08.10 -- > dah 4 tahun sayang...



hari ni jannah dah masuk 4 tahun..
selamat hari jadi sayang..
mama mintak maaf sebab tak dapat berada dekat Jannah ketika hari istimewa ini..
tapi mama dan abah takkan lupakan jannah..malah sentiasa ingat Jannah setiap hari..
mama,abah ngan adik love jannah sangat2..
Happy besday my cute little girl..
semoga bahagia bersama hari yang mendatang..
jangan takut..
mama ngan abah ngan adik kan sentiasa ader untuk Jannah...


**hari ni opis aku ader 2 event penting iaitu KMJ (kembara Mahkota JohoR) dan Adikara (Ironmen)..Jannah ngan Rizqi aku dah eksport kg mak aku...tu yang malam semalam tak sempat nak balik...tapi petang semalam sempat gak aku ngan hubby curik2 balik kg wish kat jannah..sampai kg kul 6 ptg, sampai opis kul 9..
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

3 pesanan:

♥Azie♥ said...

Happy birthday jannah ..Moga Allah sentiasa murah kan rezeki & melindungi dirimu amin...

Bina said...

Selamat Hari Lahir Jannah, semoga menjadi anak yang solehah.

juhasni said...

Happy Birthday Jannah...moga panjang umur, murah rezeki...semoga jadi anak yg solehah dan membahagiakan ibu dan ayah...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...