About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, August 20, 2010

Taman Tema Air @ Rumah...

kategori entry : lambat banyak....

Haha..budak2 ni rupanya kreatif kan...
cam Jannah dia suruh kuarkan dia punya menan buai gelongsor
yg besar gedabak ni dan sambung ngan pool dia.
hasilnyer, sambil mandi dia leh main..

sekarang ni si gedabak ni telah dikeluarkan dari bilik jannah secara tetap..
so tiap2 pagi before ke qdees jannah ngan Rizqi main dulu 2,3 minit..
sebab bilik Jannah akan dimasukkan satu katil lagi untuk Rizqi..
nanti aku nak decorate katil Rizqi lak....
Rizqi tengah check keselamatn...

kakak yang dah tak sabar...

haha berebut nak masuk pelampung..tak muat...
puas dapat tengok anak2 enjoy..
bukankah itu matlamat setiap ibu bapa???
bersantai selepas penat berendam...
sekian...

ps.. lately ni rajin lak updated blog..maklumlah lepas sahur..so harap akan terus rajin updated walaupun 1 entry untuk seminggu..aminnn..

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

3 pesanan:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

yeehaaa.....syok main air nak2 time panas....kreatif sungguh kak...tak yah sibuk2 gi taman tema kan...kat rumah pun jadi...sambil2 minum petang tu, anak2 main air.....wah wah wah..

rizqi dah besar lahhh...

yong ibu chem said...

fuh! syok ar. auntie pun suka je main2 air ni. gedebusshhh! hehehe. jimat dah ni kak..takyah gi sunway lagoon lg dah..hehee

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

pasni kena cari kolam yagn besar sikit, baru la budak2 ni puas nak berendam..

ok jugak kan slide ni letak kat luar.. budak2 pun boleh main petang2 hari.. nak mandi kolam pun boleh.. macam2 aktiviti boleh buat

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...