About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Saturday, August 28, 2010

--- > tempatnya sangat jauh..

ader welcome drink lagi..
 
Kategori entry : Lambat ****

salam..
sebelum ramadhan hari tu..Jannah ngan Rizqi request nak mandi pool..
so, sebagai mama yg perihatin aku pun booking hotel bawak dorang berenang kat pool hotel..
walaupun bz..permintaan anak tetap diutamakan..
masalahnya hotel itu terlalu jauh..
nak tau tempatnya???
 -
-
-
-
-
-
-
-
-
Hotel Classic..
Kat Muar..
Hahah..5 minit jer dari rumah mentua aku..
yg kelakaunya, malam tu semua nya tidur hotel tu..
termasuk ngan kak ipar ngan mak mentua aku..
macam family day lak..
kitaorang bantal mandi pool sampai kul 9 malam..
oh ye, yg bestnyer hotel ni ialah poolnyer berbumbung..
so, tak yah risau pasal hujan ker..
dan yg paling happy tentulah JR (jannah&rizqi)
tak puas mandi pool..mandi tub lak..
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

3 pesanan:

yong ibu chem said...

syoknya dua beradik ni. hehehe

chem takut mandi pool kak. mandi laut, air terjun semua dia takut..hehehee

yong ibu chem said...

re: kak yong tak isi pun kak. tak confident la pulak. huhuhu. try thn depan kut. akak apply ke? dah kena validate?

yong ibu chem said...

re: kolej yong 3 org je mohon. tu pun semuanya yg service dah lebih 10 thn tu. akak kategori apa? 1 ke 3?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...