About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Friday, April 13, 2012

JR ---> Bengkel e-Learning & Penyediaan FRP @ KKLJ

Ceriter ni fasal awal bulan Januari  hari tu ..dah lama dalam draf..
so hari ni aku publish gak..penat dok karang tau..hahah
masa ni kolej aku sibuk adakan kursus..
 berlansung  2  kursus berturut2 dalam masa 3 hari..
bertarikh 4 hingga 6 januari,,bertempat di Makmal Akaun dan Bilik Persidangan..
so 3 hari kursus..dah boleh dikira kursus tahunan ni..
alhamdulillah...selamat...

actually kursus ni kursus bawah pembangunan staf unit PSH..
kursus yg memberi banyak kebaikan kepada tenaga pengajar...


1. Bengkel E Learning..
salah satu kaedah pembelajaran menggunakan internet..
memudahkan penyampaian dalam P&P..
digunakan oleh pelajar dan pensyarah...
bertempat di Makmal Komputer..wajib dihadiri oleh semua yg mengajar... 
yg bestnyer, dalam sistem e-learning ni pensyarah dikenali sebagai professor..
heheheh,,professorlah sangat...
buku manual pun ader disediakan..
kalau tak faham leh baca atau rujuk cik zaidah akak pptm kolej..
2)Bengkel Penyediaan FRP (Fail Rekod Pensyarah)
bengkel ini amat perlu diadakan sebelum kelas bermula..
sebagai persediaan mengajar...
jgn nanti kelas nak mula, FRP pun tak ader lagi...hehheeh
semster lepas aku mengajar kelas SMK(Modular)..tahun ni SKK (sepenuh masa)..
yg bestnya warna cover FRP pun dah berubah....
dulu warna hijau...tahun ni warna pink lak..
meh tengok perubahan FRP aku..
haruslah temanyer ceria..dah namaya mengajar pelajar2 ceria..

FRP tahun 2011 - Sijil Modular (SMK)
FRP (Pesyarah)
FRP (Pelajar)



meh kita tengok apa ghopanya FRP aku tahun ni???
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--

--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--


hahhahaha
untuk tahun 2012 , warna pink pulak..
Kalau Jannah tengok ni mesti suker gilerkan...
FRP (pensyarah)
FRP (pelajar)
Fail sokongan...

apapun warna FRP..yg penting isi kandungannya..
yg penting kelas terlaksana atau tidakkan???
bak kata perpatah,,dont judge the FRP by its cover..
hahhaha...





❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...