About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, December 19, 2012

Kau Teristimewa, Tapi Dia Yang Sempurna ---> Al-Fatihah

 
 
 
Al Fatihah 
buat suamiku Syahrir Bin Said @ Aris..
yang telah pergi menemui penciptaNya
pada 24 Nov 2012...Sabtu Jam 2.18 ptg..
bersamaan 10 Muharram1434H..
 
Sesungguhnya dunia ini hanya pinjam-pinjaman..
Sudah  tertulis arwah dipinjamkan kepada aku dan anak2 untuk seketika..
hanya untuk 7 tahun ..

namun percayalah abang..
Abang tidak pernah menyakiti hati ini..
Dirimu seorang suami dan bapa yang amat penyayang..
seorang yang amat bertanggung jawab..
seorang yang baik hati..

Abang tidak ada dosa kepada mama dan anak2..
Kami redha untuk pemergianmu..
mungkin itu yang terbaik perancangan Allah..
betapa indahnya Allah merancang satu persatu..

Ya Allah Ya Tuhanku..
Kau ampunkan dosa2 suamiku..
Terangilah kuburnya..Lapangkanlah kuburnya..
Tinggikan lah darjatnya...
Tempatkanlah dia bersama2 orang2 beriman...
Amin Ya Rabbal Alamin...
 
 
dan kini kami hidup dengan kenangan indah yang abang tinggalkan...
terima kasih abang.......
 
 

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

7 pesanan:

onniesham said...

takziah eina. aku tau berita dari mimi, tp aku x sanggup nak call ko. Aku doakan ko dan anak2 tabah meneruskan hidup ini. Semoga ko kuat demi anak2, dorang memerlukan ko. Rasa nak hug ko kuat2. Betapa bsr dugaan ko, berat mata memandang berat lg bahu yg memikul.

Semoga roh arwah dicucuri rahmat. Al-fatihah.

Hirda Ibrahim said...

takziah eina. aku hanya mampu sedekahkan alfatihah and bacaan surah yassin buat arwah.
semoga ko kuat demi jannah & rizqi.

Mimi~Mommy Najeeb said...

Innalillahi Wainnalillahirajiun..semoga Eina sekeluarga tabah menghadapi dugaan yg amat berat ini...I know it's easier said than done...
harapanku, semoga Eina kuat demi anak2 tersayang...
Semoga rohnya ditempatkan dengan orang-orang yang beriman..
Al-fatihah untuk Allahyarham suami Eina..take care my dear fren.

datin muaz said...

takziah buat k.iena n family
semoga tabah mengharungi masa akan datang...
insyaAllah, arwah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman..
k.iena take care and be strong mama utk janna dan ahmad iki ..

Ieza Rasalli said...

Al-fatihah untuk arwah.. arwah seorang insan yang berjiwa sahabat. kagum dgn cara kerja arwah. sangat komited. tiada siapa lagi pengganti terbaik arwah. semoga arwah ditempatkan orang2 yang beriman. hope jugak kak ina dan anak2 kuat dan tabah..

Cik Puan Mimi said...

Salam takziah Eina, aku doakan ko sentiasa kuat dalam mengharungi hidup ini demi anak2 tersayang ..

Alfatihah.. semoga rohnya dicucuri rahmat

tiny hayyzad said...

alfatihah...
sabar yee kak ina

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...