About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, May 26, 2015

JR---> Selamat hari Ibu 2015

 
alhamdulillah...anak2 dah pandai menghargai mamanya..
dah pandai buat kad..dan pandai beli hadiah..
ikut kesukaan mamanya...

 ## keluarkan duit tabung sebab nak bagi mama hadiah..
rm40 dah ader dlm tangan..nak carik lagi rm10 ..
tu yg terpaksa kuarkan duit tabung.. Jannah rm5, rizqi rm5...nak beli tudung naelofar katanya.. ..he he..oh jannah rizqi..Sgt memahami..cukup2 rm50..
rizqi kata,caj gst mama bayar sendiri...
petang tadi, paksa mama drive Ke kedai vendor..
mereka pilih warna pink, walaupun mama dah byk tudung warna tu... 
terima kasih sayang...
terima kasih Ya Allah..##



selamat hari ibu jugak kepada mak aka nenek jannah rizqi...
semoga mak sentiasa diberi kesihatan yang baik..



❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

1 pesanan:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...