About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Wednesday, January 10, 2007







Gambar Jannah berumur 5 bulan... Gambar ni memang Jannah tak de rambut... Perkembangan Jannah :
1.Dah meniarap – tapi tak lama
2.Dah boleh berjalan menapak..
3.Makan nestum dalam mangkuk- disuap
4.Dah suka minum air kosong – pakai sudu
5.Pandai tepuk meja
6.Nak makan roti, biskut dll
7.Tepuk pakai 2 belah kaki – bila nyanyi lagu pok amai-amai
8.Kulit dah cerah sikit
9.Dah pandai duduk kat riba :
10.Suka tengok cermin lama-lama
11.Suka menggigit

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...