About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, January 16, 2007

jannah versi botak...



Lepas jer majlis potong jambul ari tu, mama dan abah jannah memang cadang nak "botakkan" kepala Jannah.. So, pada 15 Jan 2007 barulah ada masa ... Abah cukur pakai pisau cukur jer..Beli kat kedai runcit..Masa mula-mula tu Jannah excited sebab ada orang ramai keliling dia dan semua orang agah dia..Lama-lama baru dia sedar ada something sedang berjalan atas kepala dia.. Sebab dia tak duduk diam, maka rambut-rambut dia tu jatuh terkena kat tengkuk dan leher.. Tu yang dia menangis sebab gatal.... Cian dia lepas mandi terus jer tidur...Tak pelah sayang, nanti rambut tu tumbuh lagi cantik...
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...