About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Tuesday, January 02, 2007

Majlis potong jambul and akikah...





Ni gambar diambil pada majlis potong jambul dan akikah Jannah.. Akikah seekor kambing telah dilakukan 2 hari sebelum majlis potong Jambul ni, iaitu 1 hari sebelum hari raya aidiladha..Tapi daging kambing ni dimasak dalam majlis potong jambul Jannah...Majlis potong jambul ni diadakan pada 1 Januari 2007.. Plan asal nak buat pada 23 Dec 2006, tapikan masa tu segamat dilanda banjir yang teruk... Walupun umah nenek jannah tak banjir, tapi terputus hubungan.. macam pulau.. Walaubagaimanapun alhamdullillah majlis tu selamat diadakan.. Diadakan malam, lepas isyak..waktu jannah tidur...Tu yang merenget-renget ckit tu... Terima kasih pada semua yang telah menjayakan majlis pertama Jannah..Jasamu dikenang

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...