About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, March 08, 2007

Jannah 7 mos..






Jannah dah makin membesar dengan riang nyer....Alhamdulillah..Rasa macam sekejap jer... Perkembangan Jannah ketika berumur 7 bulan :
1.Suka tengok iklan TV3-pilihan Hatiku..Mesti berenti tengok walau tengah buat apa sajer pun.. 2.Dah teror duduk...dah tegapp...dah boleh angkat badan..
3.Dah pandai tarik wiper,signal,tekan hon..
4.Dah pandai buat call – tekan enset abah...
5.Tak leh tengok abah –mintak diangkat...
6.Dah pandai meniarap maju ke depan, dan mengundur (reverse)..
7.Bercakap sesuatu...

❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...