About this blog

Wali - Doaku Untukmu Sayang

wali band

kau mau apa, pasti kan ku beri
kau minta apa, akan ku turuti
walau harus aku terlelah dan letih
ini demi kamu sayang

reff:
aku tak akan berhenti
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit lagi
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada iIlahi
tuk satukan kami di surga nanti

tahukah kamu apa yang ku pinta
di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

repeat reff

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

repeat reff

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Pages

Thursday, March 15, 2007

Tinggalkan Jannah..




13 -16 Mac 2007- Bengkel SPAI di Langkawi Sedihnyer hati mama nak meninggalkan buah hati mama Jannah..tapi mama kene pergi jugak sebab itu adalah kerjaya mama.. abah lak pergi Concorde Inn,KLIA. Dari 8 -14 Mac….jadi Jannah tinggal ngan nenek kat kg... Hooorayy mesti ramai yang akan layan Jannah...tapi Jannah tahu mama sedih nak meninggalkan Jannah...Jannah tahu mama akan merindui Jannah...Tu yang sebelum mama pergi, mama bawak Jannah jalan-jalan
❤ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya..Tinggalkan Link Anda..Saya akan Cuba Menjejakinya..❤

0 pesanan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...